Facts About کارشناسی سیار خودرو Revealed

Wiki Article

با حضور کارشناسان ایران تست کار در محل دیگر نگران سواستفاده‌ها و یا زیان‌های احتمالی در خرید و فروش خودروهای کارکرده نخواهید بود.

صفحه اصلی استاده تماس با متخصصین استاده پیوستن به استاده استاده مگ

نگهداری پس از شیشه دودی نگهداری پس از کاور و بادی فنس نگهداری پس از سرامیک خودرو

ماشین تست موتور خودرو در حالت سرد و گرم انجام می شود. کارشناسی فنی

هزینه کارشناسی خودرو بر اساس مدل هر خودرو متفاوت است. می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه‌های کارشناسی خودرو با مشاورین کارنامه ارتباط بگیرید.

یکی دیگر از مواردی که در کارشناسی خودرو بسیار حائز اهمیت می‌باشد، بررسی دانه های رنگ یا پیگمنت‌های تشکیل دنده رنگ خودرو می‌باشد.

استفاده از خدمات کارشناسی سیار خودرو هوم سرویز چه مزایایی دارد؟

هدف از این بررسی و کارشناسی این است که تعیین قیمت و سلامت فنی و بدنه انجام شود ، در صورت رنگ شدگی قسمت های مختلف مثل : سقف ، بدنه ، گلگیر و کاپوت قیمت پایین تری نسبت به دیگر خودروها روی آن گذاشته می شود.

این خدمت می‌تواند به شما هنگام خرید و فروش خودروهای دست دوم کمک کند تا قیمت مناسب و صحیح را پیدا کنید.

این امکان فقط در کارشناسی ویژه کارنامه فراهم است. اگر در بررسی فنی، بخشی از خودرو دارای نقص عملکرد بود، مکانیک حاضر در محل، علت دقیق خرابی را مشخص و در گزارش کارشناسی درج می‌کند.

کارشناسی ترمز یکی از قسمت های مهم هر خودرو است که باید حتما انجام شود.

بهترین ابزار برای بررسی دانه‌های کارشناس سیار ماشین رنگ خودرو ذره بین می‌باشد. بهتر است ذره‌بین خریداری شده برای کارشناسی خودرو دارای چراغ و منبع نور باشد تا بازدید دانه‌های رنگ متالیک یا صدفی با حداکثر دقت انجام شود.

کارشناسان سیار می توانند برای کارشناسی به خانه یا محل کار شما بیایند. بسیاری از کارشناسان همچنین می توانند در مدت کوتاهی به جاییکه وسیله نقلیه شما حضور دارد بیایند و کار را به سرعت و با قیمت مناسب به اتمام برسانند.

کارشناسی خود رو در تهرانکارشناسی خود رو در کرجکارشناسی خود رو در مشهدکارشناسی خود رو در اصفهانکارشناسی خود رو در شیراز

Report this wiki page